support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 38 26 4 8 82
2 EXC 38 22 8 8 74
3 CAM 38 22 5 11 71
4 ADO 38 20 10 8 70
5 DOR 38 20 8 10 68
6 GRA 38 19 8 11 65
7 TEL 38 17 10 11 61
8 EMM 38 17 5 16 56
9 DBO 38 15 10 13 55
10 JAZ 38 14 10 14 52
11 EIN 38 14 9 15 51
12 RJC 38 13 10 15 49
13 HEL 38 12 10 16 46
14 VVV 38 11 8 19 41
15 MVV 38 10 10 18 40
16 JAJ 38 10 8 20 38
17 TOP 38 8 14 16 38
18 JPS 38 8 6 24 30
19 JUT 38 4 11 23 23
20 VIT 38 11 10 17 4
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 14-02-2013 23:03:00

Richard De Mos roept wethouders op tot ADO Den Haag marketing


Fractievoorzitter Richard De Mos van van Groep De Mos wil dat de Haagse wethouders actief aan ADO Marketing gaan doen.


"Ik roep alle wethouders op om, in de netwerken die zij binnen hun woordvoerderschap hebben, actief te zoeken naar nieuwe sponsors voor ADO Den Haag. ADO is een visitekaartje van de stad en als we aan City Marketing kunnen doen, dan moet een goede inzet van de wethouders voor ADO Marketing toch geen enkel probleem zijn?",  aldus De Mos.



Naast een de oproep voor ADO Marketing komt Groep De Mos ook met een voorstel die het al eerder heeft gedaan om de noodlijdende voetbalclub aan meer inkomsten te helpen. "Met een speelautomatenvergunning kan ADO Den Haag zelfs 3,5 ton per jaar ophalen" aldus De Mos "Ook moeten de mogelijkheden voor het beter benutten van het stadion, bijvoorbeeld meer popconcerten, worden onderzocht. Daarnaast wil ik een afgevaardigde van de gemeente in de Raad van Commissarissen van ADO Den Haag hebben. Dit voor de financiële vinger aan de pols en als bemiddelaar voor de verstoorde verhoudingen tussen clubbestuurders onderling en tussen ongeruste en ontevreden supporters. De verhuur in plaats van verkoop van Lex Immers aan Feyenoord toont aan dat het nodig is dat er controle is op de bedrijfsvoering van ADO".



Groep de Mos maakt zich wederom hard voor verlevendiging rondom het buiten het stadion bij wedstrijden. "Meer voetbalsfeer is misschien een middel om de teruggang van het aantal stadionbezoekers, 11%, tegen te gaan", aldus De Mos.