support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 36 25 4 7 79
2 EXC 36 21 8 7 71
3 ADO 36 19 10 7 67
4 DOR 36 19 8 9 65
5 CAM 36 20 5 11 65
6 GRA 36 17 8 11 59
7 TEL 36 16 10 10 58
8 EMM 36 16 5 15 53
9 DBO 36 14 10 12 52
10 RJC 36 13 10 13 49
11 EIN 36 13 9 14 48
12 JAZ 36 12 10 14 46
13 HEL 36 12 10 14 46
14 VVV 36 11 8 17 41
15 MVV 36 9 10 17 37
16 JAJ 36 10 7 19 37
17 TOP 36 8 12 16 36
18 JPS 36 7 6 23 27
19 JUT 36 3 11 22 20
20 VIT 36 10 9 17 0
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 14-02-2013 23:03:00

Richard De Mos roept wethouders op tot ADO Den Haag marketing


Fractievoorzitter Richard De Mos van van Groep De Mos wil dat de Haagse wethouders actief aan ADO Marketing gaan doen.


"Ik roep alle wethouders op om, in de netwerken die zij binnen hun woordvoerderschap hebben, actief te zoeken naar nieuwe sponsors voor ADO Den Haag. ADO is een visitekaartje van de stad en als we aan City Marketing kunnen doen, dan moet een goede inzet van de wethouders voor ADO Marketing toch geen enkel probleem zijn?",  aldus De Mos.



Naast een de oproep voor ADO Marketing komt Groep De Mos ook met een voorstel die het al eerder heeft gedaan om de noodlijdende voetbalclub aan meer inkomsten te helpen. "Met een speelautomatenvergunning kan ADO Den Haag zelfs 3,5 ton per jaar ophalen" aldus De Mos "Ook moeten de mogelijkheden voor het beter benutten van het stadion, bijvoorbeeld meer popconcerten, worden onderzocht. Daarnaast wil ik een afgevaardigde van de gemeente in de Raad van Commissarissen van ADO Den Haag hebben. Dit voor de financiële vinger aan de pols en als bemiddelaar voor de verstoorde verhoudingen tussen clubbestuurders onderling en tussen ongeruste en ontevreden supporters. De verhuur in plaats van verkoop van Lex Immers aan Feyenoord toont aan dat het nodig is dat er controle is op de bedrijfsvoering van ADO".



Groep de Mos maakt zich wederom hard voor verlevendiging rondom het buiten het stadion bij wedstrijden. "Meer voetbalsfeer is misschien een middel om de teruggang van het aantal stadionbezoekers, 11%, tegen te gaan", aldus De Mos.