support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 36 25 4 7 79
2 EXC 36 21 8 7 71
3 ADO 36 19 10 7 67
4 DOR 36 19 8 9 65
5 CAM 36 20 5 11 65
6 GRA 36 17 8 11 59
7 TEL 36 16 10 10 58
8 EMM 36 16 5 15 53
9 DBO 36 14 10 12 52
10 RJC 36 13 10 13 49
11 EIN 36 13 9 14 48
12 JAZ 36 12 10 14 46
13 HEL 36 12 10 14 46
14 VVV 36 11 8 17 41
15 MVV 36 9 10 17 37
16 JAJ 36 10 7 19 37
17 TOP 36 8 12 16 36
18 JPS 36 7 6 23 27
19 JUT 36 3 11 22 20
20 VIT 36 10 9 17 0
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 27-04-2001 21:10:00

Hoofdsponsor ADO Den Haag stopt sponsering


ADO Den Haag moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. De huidige geldschieter, het IT-bedrijf Solidium uit Culemborg, stopt na twee jaar met de sponsoring.


Het bedrijf is teleurgesteld in de resultaten van ADO Den Haag en Solidium heeft er geen vertrouwen in dat het op korte termijn beter zal gaan. ADO Den Haag kwam volgens de hoofdsponsor ook te weinig op tv.
 

Solidium Group BV besluit na twee voetbalseizoenen het hoofdsponsorschap van ADO Den Haag niet te continueren. Mede door de teleurstellende resultaten sluit de sponsoring van de Eerste divisie club niet langer aan bij de vooraf bepaalde doelstellingen. Solidium heeft er op dit moment geen vertrouwen in dat op korte termijn het tij zal keren. Dit ondanks de ondersteuning van de gemeente Den Haag.

"Wij zijn een contract aangegaan met ADO Den Haag met als doel onze naamsbekendheid drastisch te vergroten. Onder het motto 'ADO Den Haag naar de Eredivisie en Solidium naar de top van de IT-branche' zijn we twee jaar geleden met veel enthousiasme een contract aangegaan. Helaas hebben de teleurstellende resultaten tot gevolg gehad dat de club op televisie nauwelijks in beeld is geweest. En dit was een van de belangrijkste doelen", aldus Anton Greve, algemeen directeur Solidium.

Hij vervolgt: "Meerdere gesprekken met het bestuur en met diverse belanghebbenden hebben helaas niets opgeleverd. Wij hebben verschillende malen onze goede wil getoond, onder andere door de extra sponsoring van de Jeugdtraining en van de Residentiecup, en door de zakdoekenactie tegen het voetbalgeweld. Dat wij de sponsoring beëindigen, heeft niets te maken met het imago van de Haagse supporters. Wij hebben juist zeer positieve ervaringen met de supportersvereniging en hebben dan ook geprobeerd de contacten tussen supporters en het bestuur te verbeteren."