support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 38 26 4 8 82
2 EXC 38 22 8 8 74
3 CAM 38 22 5 11 71
4 ADO 38 20 10 8 70
5 DOR 38 20 8 10 68
6 GRA 38 19 8 11 65
7 TEL 38 17 10 11 61
8 EMM 38 17 5 16 56
9 DBO 38 15 10 13 55
10 JAZ 38 14 10 14 52
11 EIN 38 14 9 15 51
12 RJC 38 13 10 15 49
13 HEL 38 12 10 16 46
14 VVV 38 11 8 19 41
15 MVV 38 10 10 18 40
16 JAJ 38 10 8 20 38
17 TOP 38 8 14 16 38
18 JPS 38 8 6 24 30
19 JUT 38 4 11 23 23
20 VIT 38 11 10 17 4
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 27-04-2001 21:10:00

Hoofdsponsor ADO Den Haag stopt sponsering


ADO Den Haag moet op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. De huidige geldschieter, het IT-bedrijf Solidium uit Culemborg, stopt na twee jaar met de sponsoring.


Het bedrijf is teleurgesteld in de resultaten van ADO Den Haag en Solidium heeft er geen vertrouwen in dat het op korte termijn beter zal gaan. ADO Den Haag kwam volgens de hoofdsponsor ook te weinig op tv.
 

Solidium Group BV besluit na twee voetbalseizoenen het hoofdsponsorschap van ADO Den Haag niet te continueren. Mede door de teleurstellende resultaten sluit de sponsoring van de Eerste divisie club niet langer aan bij de vooraf bepaalde doelstellingen. Solidium heeft er op dit moment geen vertrouwen in dat op korte termijn het tij zal keren. Dit ondanks de ondersteuning van de gemeente Den Haag.

"Wij zijn een contract aangegaan met ADO Den Haag met als doel onze naamsbekendheid drastisch te vergroten. Onder het motto 'ADO Den Haag naar de Eredivisie en Solidium naar de top van de IT-branche' zijn we twee jaar geleden met veel enthousiasme een contract aangegaan. Helaas hebben de teleurstellende resultaten tot gevolg gehad dat de club op televisie nauwelijks in beeld is geweest. En dit was een van de belangrijkste doelen", aldus Anton Greve, algemeen directeur Solidium.

Hij vervolgt: "Meerdere gesprekken met het bestuur en met diverse belanghebbenden hebben helaas niets opgeleverd. Wij hebben verschillende malen onze goede wil getoond, onder andere door de extra sponsoring van de Jeugdtraining en van de Residentiecup, en door de zakdoekenactie tegen het voetbalgeweld. Dat wij de sponsoring beëindigen, heeft niets te maken met het imago van de Haagse supporters. Wij hebben juist zeer positieve ervaringen met de supportersvereniging en hebben dan ook geprobeerd de contacten tussen supporters en het bestuur te verbeteren."