support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 38 26 4 8 82
2 EXC 38 22 8 8 74
3 CAM 38 22 5 11 71
4 ADO 38 20 10 8 70
5 DOR 38 20 8 10 68
6 GRA 38 19 8 11 65
7 TEL 38 17 10 11 61
8 EMM 38 17 5 16 56
9 DBO 38 15 10 13 55
10 JAZ 38 14 10 14 52
11 EIN 38 14 9 15 51
12 RJC 38 13 10 15 49
13 HEL 38 12 10 16 46
14 VVV 38 11 8 19 41
15 MVV 38 10 10 18 40
16 JAJ 38 10 8 20 38
17 TOP 38 8 14 16 38
18 JPS 38 8 6 24 30
19 JUT 38 4 11 23 23
20 VIT 38 11 10 17 4
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
Fanclub ADO Den Haag

Datum plaatsing: 15-11-2008 12:00:00

Fanclub aan de slag met catering





Tijdens de maandelijkse bijeenkomst is er door de supporters aangegeven dat er ontzettend veel klachten zijn met betrekking tot de catering.
Enkele voorbeelden hiervan zijn dat de kroketten lauw zijn, de broodjes afgelopen wedstrijd bevroren waren en de koffie al voor de wedstrijd uitverkocht was.
Van alle zijdes, eretribune, lange zijde en achter de goal komen dezelfde klachten.
Marco Esser geeft aan dat dit al is meegenomen in de vergadering van de Raad van Commissarissen.

Er wordt afgesproken dat:
- Vanuit de Raad van Commissarissen en de Directie van ADO Den Haag een brief wordt verzonden naar de cateraar om de onvrede te uiten met betrekking tot de kwaliteit van de catering.
- Bij de reguliere overleggen tussen ADO Den Haag en de cateraar in het vervolg iemand namens de supporters bij dit overleg aanwezig zal zijn (1x per 2 weken).

Dit om er voor te zorgen dat de kwaliteit op korte termijn zal verbeteren.