support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 VOL 36 25 4 7 79
2 EXC 36 21 8 7 71
3 ADO 36 19 10 7 67
4 DOR 36 19 8 9 65
5 CAM 36 20 5 11 65
6 GRA 36 17 8 11 59
7 TEL 36 16 10 10 58
8 EMM 36 16 5 15 53
9 DBO 36 14 10 12 52
10 RJC 36 13 10 13 49
11 EIN 36 13 9 14 48
12 JAZ 36 12 10 14 46
13 HEL 36 12 10 14 46
14 VVV 36 11 8 17 41
15 MVV 36 9 10 17 37
16 JAJ 36 10 7 19 37
17 TOP 36 8 12 16 36
18 JPS 36 7 6 23 27
19 JUT 36 3 11 22 20
20 VIT 36 10 9 17 0
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
haagsetopsport

Datum plaatsing: 31-01-2022 15:54:00

'ADO Den Haag gokt op nieuwe naamgever in online gokindustrie'


Haagse topsport denkt de nieuwe naamgever van het stadion te weten. Hieronder het bericht daarover op de site Haagse topsport:


tekst: Rob Blankenstein 
 
 
Nadat vrijdag (28 januari jl.) bekend werd dat Cars Jeans na vijf jaar stopt als naamgever van het stadion en shirtsponsor van de residentieclub is de club op zoek naar een nieuwe naamgever voor het stadion al dan niet in combinatie met een nieuwe sponsor voor de voorkant van het shirt van de huidige nummer drie van de KKD. Jesper van de Bosch, commercieel manager van de club, liet desgevraagd weten dat de interesse vanuit de markt groot is om verbonden te worden aan de Haagse club.
 
 
 
Online gokindustrie
Hij maakte er geen geheim van dat er met name interesse is vanuit de online gokindustrie die zoals bekend sinds oktober vorige jaar hun activiteiten gelegaliseerd zagen worden in Nederland. Op de vraag of er met BETCITY.NL al een akkoord zou zijn bereikt als nieuwe naamgever cq. shirtsponsor antwoordde Van den Bosch ontkennend. Wel is het zo dat hij al diverse telefoontjes uit die hoek (gokindustrie) heeft ontvangen. Ook TOTO de huidige partner van de club zal niet zomaar gepasseerd worden en meegenomen worden in het proces.
 
 
Naamgeving Stadion en Shirtsponsor
De actuele situatie om een shirtsponsor voor minimaal drie jaar vast te leggen en de stadionnaam voor minimaal vijf jaar te verkopen is wel een doel maar kan ook anders uitpakken en het hoeft ook niet één bedrijf te zijn, kortom we sluiten niets uit.
Verder liet de commercieel manager weten dat ADO nog wel even de tijd heeft (tot de zomer van dit jaar, red.) om e.e.a. rond te krijgen. Wel beaamde Van den Bosch dat als hij geen nieuwe shirtsponsor en een nieuwe  naamgever voor het stadion heeft bij aanvang van het nieuwe seizoen hij wel wat uit te leggen heeft, maar dat gaat echt wel lukken aldus Van den Bosch. 
Wat ook meespeelt bij het wijzigen van de naam van het stadion is dat het ook logistiek gezien enige tijd in beslag neemt in de huidige tijd om de nieuwe naam op het stadion geplaatst te krijgen.