support Casper
 
volg adofans.nl op ....
social media links volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 ADO 19 17 1 1 52
2 CAM 20 13 5 2 44
3 GRA 20 10 4 6 34
4 RJC 20 8 7 5 31
5 JPS 20 9 4 7 31
6 ALM 20 9 2 9 29
7 DBO 20 9 2 9 29
8 WII 20 8 5 7 29
9 EMM 20 8 4 8 28
10 VVV 20 9 0 11 27
11 RKC 20 7 5 8 26
12 JUT 20 7 5 8 26
13 DOR 20 6 6 8 24
14 EIN 20 7 3 10 24
15 HEL 20 7 2 11 23
16 MVV 20 6 4 10 22
17 TOP 20 4 8 8 20
18 JAZ 20 6 2 12 20
19 VIT 19 7 5 7 14
20 JAJ 20 2 6 12 12
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 09-06-2011 16:50:00

ADO Den Haag contracteert nieuwe broeksponsor


ADO Den Haag heeft met het Italiaanse O.Z. Racing de eerste nieuwe sponsor voor het nieuwe seizoen binnengehaald. O.Z. Racing zal voor *e*en jaar met een optie voor nog een jaar broeksponsor zijn.


Mattijs Manders, algemeen directeur van ADO Den Haag, tekende op zijn kantoor het contract samen met Nicola Baggio, International Marketing Manager van O.Z.

O.Z. Racing, sinds 1971 op de wereldwijde markt, produceert velgen voor de meest prestigieuze auto's in de wereld en voor de belangrijkste markten, zoals: Formule 1, DTM en Indy Car. daarnaast vervult O.Z. Racing de speciale behoeften van autofabrikanten en carrosseriebedrijven met aanzien zoals Bertone, Pininfarina, AMG, Hartge, Callaway, Schnitzer, Cizeta, Strosek en Giugiaro.
 

O.Z. Racing Lichtmetalen Velgen is een bedrijf dat door importeur/distributeur Van Klei’s Banden Import uit Zoeterwoude op de Nederlandse markt wordt gebracht.

Van Klei directeur Bart de Smalen, die de groei van zowel ADO Den Haag als het merk O.Z. van dichtbij meemaakt: “Van Klei is één van de meest toonaangevende multimerk-groothandelaren, in zowel autobanden als lichtmetalen velgen, op diverse Europese markten, met een zeer sterke positie op de Nederlandse markt. Binnen de Van Klei Groep zijn de importlijnen O.Z. Racing en Kumho Tyres strategisch zeer belangrijk, met een sterke wereldwijde uitstraling. Beide partijen kunnen meeliften op elkaars succes. Voor al onze belangrijke klanten en relaties die zich graag met onze merken onderscheiden en interesse hebben in ADO Den Haag, hebben wij komend seizoen een eigen business unit in het Kyocera Stadion.’’