support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 34 22 7 5 73
2 RJC 34 20 10 4 70
3 GRO 34 20 7 7 67
4 DOR 34 17 12 5 63
5 ADO 34 16 10 8 58
6 GRA 34 18 4 12 58
7 NAC 34 14 8 12 50
8 MVV 34 14 7 13 49
9 JAZ 34 14 7 13 49
10 CAM 34 13 6 15 45
11 VVV 34 12 9 13 45
12 EMM 34 13 6 15 45
13 HEL 34 12 8 14 44
14 JAJ 34 10 9 15 39
15 EIN 34 8 14 12 38
16 TEL 34 9 6 19 33
17 TOP 34 10 2 22 32
18 JPS 34 8 7 19 31
19 DBO 34 7 8 19 29
20 JUT 34 5 9 20 24
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 30-09-2003 22:15:00

ADO Den Haag lanceert eigen Energy-drank


ADO Den Haag zal op korte termijn een eigen energy-drank op de markt brengen. De Haagse Eredivisieclub zal het drankje in samenwerking met Golkick Nederland BV uit Deventer waarschijnlijk onder de naam ADO DEN HAAG ENERGY lanceren


De gif-groene blikjes, voorzien van gele bliksemschichten, zullen daarna waarschijnlijk zowel los als per tray van 24 stuks in de Haagse regio bij diverse winkels, benzinestations en horecagelegenheden verkrijgbaar zijn. De prijs van een blikje zal naar verwachting rond de twee euro liggen. Tijdens de officiele presentatie van de blikjes, waarvan de datum nog niet officieel bekend is gemaakt, zal mogelijk een introductieprijs van € 1,00 gehanteerd worden.

Golkick Nederland BV, dat in Deventer is gevestigd, lanceert nu de energy-drank in Nederland en is een pilot-project gestart in samenwerking met Go Ahead Eagles. De eerste honderdduizend blikjes werden begin deze week gevuld. In een reactie op de officiële website van Go Ahead Eagles zegt Max Kraak van Golkick (dat inmiddels in verregaande onderhandeling is met andere voetbalclubs in Nederland.

De eredivisieclubs PSV, Vitesse en ADO Den Haag zullen naar verwachting binnen enkele maanden de energy-drank op de markt brengen, (red.): "Wij verwachten er veel van. We hebben bewust gekozen voor een topclub, een middenmoter en een nieuwkomer in de Holland Casino Eredivisie. Het zijn bovendien drie clubs met een behoorlijk grote achterban. Go Ahead Eagles is één van de meest aansprekende clubs uit de Gouden Gids Divisie en was daarom zeer aantrekkelijk voor ons." Als de energy-drank bij de clubs aanslaat, hoopt Golkick zo veel mogelijk profclubs te strikken. "Het is de bedoeling dat we in de toekomst six-packs gaan verkopen met blikjes van zes verschillende clubs. Zo wordt het ook een verzamelobject voor de voetbalfans."