support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 28 17 6 5 57
2 RJC 28 15 9 4 54
3 ADO 28 15 8 5 53
4 GRA 28 15 4 9 49
5 DOR 27 12 10 5 46
6 GRO 26 13 6 7 45
7 NAC 28 12 7 9 43
8 JAZ 28 11 7 10 40
9 CAM 27 11 6 10 39
10 EMM 27 11 6 10 39
11 VVV 28 10 9 9 39
12 MVV 27 10 7 10 37
13 HEL 28 9 8 11 35
14 EIN 28 7 13 8 34
15 JAJ 28 7 9 12 30
16 JPS 27 6 7 14 25
17 TEL 28 6 6 16 24
18 TOP 28 7 2 19 23
19 JUT 28 5 8 15 23
20 DBO 27 4 8 15 20
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 03-04-2011 16:19:00

Mediahetze tegen Lex Immers houdt aan (inclusief update)


Tuurlijk. Lex Immers was fout na de wedstrijd tegen Ajax. Maar de mediahetze die nu aanhoudt, is ronduit gênant te noemen.


Na de gewonnen wedstrijd tegen FC Utrecht, weet zowel de Telegraaf als het AD melding te maken van 'wangedrag' van Lex Immers. Want wat heeft onze Lexie gedaan? Hij heeft op de tribune gejuicht nadat ADO Den Haag scoorde. 

En dat is reden voor de Telegraaf om uit te pakken met: 'Immers daagt FC Utrecht fans uit' en voor het AD 'Lex Immers haalt bloed onder nagels fans FC Utrecht vandaan'. Volgens het AD en de Telegraaf was zijn juichen 'demonstratief'.

Ondertussen zijn wij er wel klaar mee. Volgens ons is de insteek van de meeste media: voetbal moet voor iedereen weer leuk worden.  Zowel het AD als de Telegraaf spreken er geregeld schande van dat supporters niet meer door elkaar heen kunnen zitten in het stadion vanwege de agressie op de tribunes. Met deze reactie op Immers wordt wel erg duidelijk dat die verontwaardiging behoorlijk selectief is. Als je als speler al niet meer (op de Eretribune!) mag juichen voor je ploeggenoten die op het veld winnen, wie mag dat dan wel ? 

Dus wij zijn voor Lexie. Niet omdat hij een dom liedje heeft gezongen, maar omdat hij het middelpunt is geworden van een mediahetze.

Update 20:00 uur

Mede door allerlei supporters die, op een overigens zeer nette manier, de media hebben benaderd én de persafdeling van ADO Den Haag heeft het ANP het bericht gerectificeerd. Daarop hebben zowel de Telegraaf  als het AD het bericht van hun website verwijderd.