support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 35 22 8 5 74
2 RJC 35 20 11 4 71
3 GRO 35 21 7 7 70
4 DOR 35 18 12 5 66
5 ADO 35 16 11 8 59
6 GRA 35 18 5 12 59
7 JAZ 35 15 7 13 52
8 NAC 35 14 9 12 51
9 MVV 35 14 8 13 50
10 EMM 35 14 6 15 48
11 HEL 35 13 8 14 47
12 CAM 35 13 6 16 45
13 VVV 35 12 9 14 45
14 JAJ 35 10 9 16 39
15 EIN 35 8 15 12 39
16 JPS 35 9 7 19 34
17 TEL 35 9 6 20 33
18 TOP 35 10 2 23 32
19 DBO 35 7 9 19 30
20 JUT 35 5 9 21 24
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 21-01-2011 09:38:00

Den Haag wint Citymarketing Innovatie Award 2011


Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing.


bron: Regio TV Info Thuis

Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing. ‘War Child City’ won de award vanwege de innovatieve manier waarop Haagse bewoners en bedrijven zijn betrokken bij een goed doel, een doel dat perfect aansluit bij de positie van Den Haag als internationale stad van vrede en recht.

 

Den Haag was van september 2009 tot september 2010 War Child City. In totaal is er bijna 600.000 euro opgehaald, waarmee de doelstelling om 50.000 oorlogskinderen te helpen ruimschoots werd gehaald. Veel Haagse bewoners en bedrijven zijn voor het goede doel in actie gekomen. Onder coördinatie van de gemeente is voor het project de campagne "Stad voor Stap naar Vrede" gestart, met onder meer de website www.warchildcity.nl.

 

Zes bekende Hagenaren (Redactie Adofans: onder wie Lex Immers) zijn als War Child City-ambassadeurs een jaar lang actief geweest en bedrijven en organisaties als ROC Mondriaan, ADO Den Haag, Tempo Team, T Mobile, RTV West en de Posthoorn hebben zich als partner aan het project verbonden. Evenementen als The Hague Festivals, Beatstad, City Pier City en het Ondernemersgala stonden eveneens in het teken van het goede doel.

 

De Citymarketing Innovatie Awards werden voor de tweede keer uitgereikt. De jury bestaat uit Adjiedj Bakas (Trendwatcher), Loek Hermans (Voorzitter MKB Nederland), Erik van Zwam (Hoofdredacteur Binnenlands Bestuur), Robert Govers (Auteur 'Place Branding', KU Leuven), Marcel Schonenberg (Directeur Beurs van Berlage) en Erik Braun (Universitair docent en onderzoeker citymarketing, Erasmus Universiteit Rotterdam).

 

Zie ook de eerdere artikelen:

Immers trapt "Den Haag War Child City" af

Immers "Ambassadeur zijn is een hele eer"