support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 28 17 6 5 57
2 RJC 28 15 9 4 54
3 ADO 28 15 8 5 53
4 GRA 28 15 4 9 49
5 DOR 27 12 10 5 46
6 GRO 26 13 6 7 45
7 NAC 28 12 7 9 43
8 JAZ 28 11 7 10 40
9 CAM 27 11 6 10 39
10 EMM 27 11 6 10 39
11 VVV 28 10 9 9 39
12 MVV 27 10 7 10 37
13 HEL 28 9 8 11 35
14 EIN 28 7 13 8 34
15 JAJ 28 7 9 12 30
16 JPS 27 6 7 14 25
17 TEL 28 6 6 16 24
18 TOP 28 7 2 19 23
19 JUT 28 5 8 15 23
20 DBO 27 4 8 15 20
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 21-01-2011 09:38:00

Den Haag wint Citymarketing Innovatie Award 2011


Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing.


bron: Regio TV Info Thuis

Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing. ‘War Child City’ won de award vanwege de innovatieve manier waarop Haagse bewoners en bedrijven zijn betrokken bij een goed doel, een doel dat perfect aansluit bij de positie van Den Haag als internationale stad van vrede en recht.

 

Den Haag was van september 2009 tot september 2010 War Child City. In totaal is er bijna 600.000 euro opgehaald, waarmee de doelstelling om 50.000 oorlogskinderen te helpen ruimschoots werd gehaald. Veel Haagse bewoners en bedrijven zijn voor het goede doel in actie gekomen. Onder coördinatie van de gemeente is voor het project de campagne "Stad voor Stap naar Vrede" gestart, met onder meer de website www.warchildcity.nl.

 

Zes bekende Hagenaren (Redactie Adofans: onder wie Lex Immers) zijn als War Child City-ambassadeurs een jaar lang actief geweest en bedrijven en organisaties als ROC Mondriaan, ADO Den Haag, Tempo Team, T Mobile, RTV West en de Posthoorn hebben zich als partner aan het project verbonden. Evenementen als The Hague Festivals, Beatstad, City Pier City en het Ondernemersgala stonden eveneens in het teken van het goede doel.

 

De Citymarketing Innovatie Awards werden voor de tweede keer uitgereikt. De jury bestaat uit Adjiedj Bakas (Trendwatcher), Loek Hermans (Voorzitter MKB Nederland), Erik van Zwam (Hoofdredacteur Binnenlands Bestuur), Robert Govers (Auteur 'Place Branding', KU Leuven), Marcel Schonenberg (Directeur Beurs van Berlage) en Erik Braun (Universitair docent en onderzoeker citymarketing, Erasmus Universiteit Rotterdam).

 

Zie ook de eerdere artikelen:

Immers trapt "Den Haag War Child City" af

Immers "Ambassadeur zijn is een hele eer"