support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 AJA 28 23 3 2 72
2 PSV 29 18 7 4 61
3 AZA 29 18 7 4 61
4 VIT 29 17 5 7 56
5 FEY 29 15 9 5 54
6 GRO 29 13 7 9 46
7 UTR 28 11 10 7 43
8 HER 29 11 6 12 39
9 TWE 29 9 10 10 37
10 HEE 29 9 10 10 37
11 SPA 29 9 7 13 34
12 FOR 29 10 4 15 34
13 ZWO 29 7 11 11 32
14 RKC 29 6 8 15 26
15 WII 29 5 7 17 22
16 VVV 29 6 4 19 22
17 EMM 29 4 9 16 21
18 ADO 29 2 10 17 16
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 17-03-2001 16:30:00

Marcel Loot reageert op artikel: Personeel verlaat ADO


Naar aanleiding van het artikel "Personeel verlaat ADO Den Haag" dat wij van de week uit de Haagsche Courant hebben overgenomen ontving de redactie van ADOFANS.NL onderstaand bericht.


Helaas heb ik vandaag moeten constateren dat er op www.adofans.nl een onjuist bericht stond vermeld Het betreft hier een artikel met de kop "Personeel verlaat ADO Den Haag". Gezien de (negatieve) inhoud van de tekst heb ik toch sterk de behoefte om hierop te reageren.

Ik, Marcel Loot, ben sinds 16 november 2000 als coördinator operationele zaken in dienst bij ADO Den Haag. De reden van mijn vertrek staat geheel los van mijn (zeer goede) samenwerking met Robert Langenbach en het beleid van ADO Den Haag. Ik ben van mening dat ik zelf betrokken ben bij het vormen en uitvoeren van het huidige beleid. De reden van mijn vertrek is dat ik de mogelijkheid kreeg om terug te keren naar een oude werkgever.

In die paar maanden dat ik werkzaam ben geweest voor ADO Den Haag heb ik geconstateerd dat er veel gemotiveerde medewerkers en supporters rondlopen die meer dan alleen hun schouders onder de club willen zetten. Ik steun dan ook volledig het huidige beleid en ben van mening dat ADO Den Haag bouwt aan een solide en kwalitatief proffesionele organisatie
.

Marcel Loot

N.B  Redactie ADOfans.nl:

Het artikel "Personeel verlaat ADO Den Haag" dat wij 16 maart op onze website hebben geplaats is een artikel dat wij 1 op1  overgenomen hebben uit de Haagsche Courant van die dag.  Wij hadden dan ook graag gezien dat dhr Loot de orginele bron van het artikel - de Haagsche Courant- bekritiseerde in plaats van de onze website.