support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 34 22 7 5 73
2 RJC 34 20 10 4 70
3 GRO 34 20 7 7 67
4 DOR 34 17 12 5 63
5 ADO 34 16 10 8 58
6 GRA 34 18 4 12 58
7 NAC 34 14 8 12 50
8 MVV 34 14 7 13 49
9 JAZ 34 14 7 13 49
10 CAM 34 13 6 15 45
11 VVV 34 12 9 13 45
12 EMM 34 13 6 15 45
13 HEL 34 12 8 14 44
14 JAJ 34 10 9 15 39
15 EIN 34 8 14 12 38
16 TEL 34 9 6 19 33
17 TOP 34 10 2 22 32
18 JPS 34 8 7 19 31
19 DBO 34 7 8 19 29
20 JUT 34 5 9 20 24
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
Fanclub ADO Den Haag

Datum plaatsing: 15-11-2008 12:00:00

Fanclub aan de slag met catering





Tijdens de maandelijkse bijeenkomst is er door de supporters aangegeven dat er ontzettend veel klachten zijn met betrekking tot de catering.
Enkele voorbeelden hiervan zijn dat de kroketten lauw zijn, de broodjes afgelopen wedstrijd bevroren waren en de koffie al voor de wedstrijd uitverkocht was.
Van alle zijdes, eretribune, lange zijde en achter de goal komen dezelfde klachten.
Marco Esser geeft aan dat dit al is meegenomen in de vergadering van de Raad van Commissarissen.

Er wordt afgesproken dat:
- Vanuit de Raad van Commissarissen en de Directie van ADO Den Haag een brief wordt verzonden naar de cateraar om de onvrede te uiten met betrekking tot de kwaliteit van de catering.
- Bij de reguliere overleggen tussen ADO Den Haag en de cateraar in het vervolg iemand namens de supporters bij dit overleg aanwezig zal zijn (1x per 2 weken).

Dit om er voor te zorgen dat de kwaliteit op korte termijn zal verbeteren.