support Casper
 
volg adofans op ....
volg adofans op Twitter volg adofans op Facebook volg adofans via RSS Join adofans op linkedin Join adofans op instagram
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 AJA 22 17 2 3 53
2 AZA 22 15 2 5 47
3 FEY 22 12 7 3 43
4 PSV 23 12 6 5 42
5 WII 23 12 5 6 41
6 VIT 23 11 5 7 38
7 UTR 22 10 5 7 35
8 GRO 23 10 5 8 35
9 HER 23 8 5 10 29
10 HEE 23 7 8 8 29
11 SPA 23 7 6 10 27
12 TWE 23 7 6 10 27
13 EMM 23 7 5 11 26
14 FOR 23 6 6 11 24
15 VVV 23 7 3 13 24
16 ZWO 23 6 4 13 22
17 ADO 23 4 5 14 17
18 RKC 23 3 3 17 12
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 30-09-2003 22:15:00

ADO Den Haag lanceert eigen Energy-drank


ADO Den Haag zal op korte termijn een eigen energy-drank op de markt brengen. De Haagse Eredivisieclub zal het drankje in samenwerking met Golkick Nederland BV uit Deventer waarschijnlijk onder de naam ADO DEN HAAG ENERGY lanceren


De gif-groene blikjes, voorzien van gele bliksemschichten, zullen daarna waarschijnlijk zowel los als per tray van 24 stuks in de Haagse regio bij diverse winkels, benzinestations en horecagelegenheden verkrijgbaar zijn. De prijs van een blikje zal naar verwachting rond de twee euro liggen. Tijdens de officiele presentatie van de blikjes, waarvan de datum nog niet officieel bekend is gemaakt, zal mogelijk een introductieprijs van € 1,00 gehanteerd worden.

Golkick Nederland BV, dat in Deventer is gevestigd, lanceert nu de energy-drank in Nederland en is een pilot-project gestart in samenwerking met Go Ahead Eagles. De eerste honderdduizend blikjes werden begin deze week gevuld. In een reactie op de officiële website van Go Ahead Eagles zegt Max Kraak van Golkick (dat inmiddels in verregaande onderhandeling is met andere voetbalclubs in Nederland.

De eredivisieclubs PSV, Vitesse en ADO Den Haag zullen naar verwachting binnen enkele maanden de energy-drank op de markt brengen, (red.): "Wij verwachten er veel van. We hebben bewust gekozen voor een topclub, een middenmoter en een nieuwkomer in de Holland Casino Eredivisie. Het zijn bovendien drie clubs met een behoorlijk grote achterban. Go Ahead Eagles is één van de meest aansprekende clubs uit de Gouden Gids Divisie en was daarom zeer aantrekkelijk voor ons." Als de energy-drank bij de clubs aanslaat, hoopt Golkick zo veel mogelijk profclubs te strikken. "Het is de bedoeling dat we in de toekomst six-packs gaan verkopen met blikjes van zes verschillende clubs. Zo wordt het ook een verzamelobject voor de voetbalfans."