support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 34 22 7 5 73
2 RJC 34 20 10 4 70
3 GRO 34 20 7 7 67
4 DOR 34 17 12 5 63
5 ADO 34 16 10 8 58
6 GRA 34 18 4 12 58
7 NAC 34 14 8 12 50
8 MVV 34 14 7 13 49
9 JAZ 34 14 7 13 49
10 CAM 34 13 6 15 45
11 VVV 34 12 9 13 45
12 EMM 34 13 6 15 45
13 HEL 34 12 8 14 44
14 JAJ 34 10 9 15 39
15 EIN 34 8 14 12 38
16 TEL 34 9 6 19 33
17 TOP 34 10 2 22 32
18 JPS 34 8 7 19 31
19 DBO 34 7 8 19 29
20 JUT 34 5 9 20 24
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 21-01-2011 09:38:00

Den Haag wint Citymarketing Innovatie Award 2011


Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing.


bron: Regio TV Info Thuis

Het project ‘Den Haag War Child City’ heeft donderdag de Citymarketing Innovatie Award gewonnen. De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Dag van de Citymarketing. ‘War Child City’ won de award vanwege de innovatieve manier waarop Haagse bewoners en bedrijven zijn betrokken bij een goed doel, een doel dat perfect aansluit bij de positie van Den Haag als internationale stad van vrede en recht.

 

Den Haag was van september 2009 tot september 2010 War Child City. In totaal is er bijna 600.000 euro opgehaald, waarmee de doelstelling om 50.000 oorlogskinderen te helpen ruimschoots werd gehaald. Veel Haagse bewoners en bedrijven zijn voor het goede doel in actie gekomen. Onder coördinatie van de gemeente is voor het project de campagne "Stad voor Stap naar Vrede" gestart, met onder meer de website www.warchildcity.nl.

 

Zes bekende Hagenaren (Redactie Adofans: onder wie Lex Immers) zijn als War Child City-ambassadeurs een jaar lang actief geweest en bedrijven en organisaties als ROC Mondriaan, ADO Den Haag, Tempo Team, T Mobile, RTV West en de Posthoorn hebben zich als partner aan het project verbonden. Evenementen als The Hague Festivals, Beatstad, City Pier City en het Ondernemersgala stonden eveneens in het teken van het goede doel.

 

De Citymarketing Innovatie Awards werden voor de tweede keer uitgereikt. De jury bestaat uit Adjiedj Bakas (Trendwatcher), Loek Hermans (Voorzitter MKB Nederland), Erik van Zwam (Hoofdredacteur Binnenlands Bestuur), Robert Govers (Auteur 'Place Branding', KU Leuven), Marcel Schonenberg (Directeur Beurs van Berlage) en Erik Braun (Universitair docent en onderzoeker citymarketing, Erasmus Universiteit Rotterdam).

 

Zie ook de eerdere artikelen:

Immers trapt "Den Haag War Child City" af

Immers "Ambassadeur zijn is een hele eer"