support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 38 23 10 5 79
2 GRO 38 22 9 7 75
3 RJC 38 21 12 5 75
4 DOR 38 18 15 5 69
5 ADO 38 17 12 9 63
6 GRA 38 19 6 13 63
7 EMM 38 17 6 15 57
8 NAC 38 15 11 12 56
9 MVV 38 16 8 14 56
10 JAZ 38 16 8 14 56
11 HEL 38 14 9 15 51
12 CAM 38 13 8 17 47
13 VVV 38 12 10 16 46
14 EIN 38 9 16 13 43
15 JAJ 38 10 11 17 41
16 JPS 38 11 7 20 40
17 TEL 38 9 8 21 35
18 TOP 38 10 4 24 34
19 DBO 38 8 9 21 33
20 JUT 38 5 11 22 26
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 25-05-2005 18:18:00

Hommerson Casino's en ADO Den Haag sluiten partnership


ADO Den Haag en Hommerson Casino’s hebben vandaag in de vestiging Palace Promenade te Scheveningen een tweejarige partnershipovereenkomst getekend.


Haagse leisurebedrijf, dat de afgelopen tweeëneenhalf jaar de voorzijde van de wedstrijdshirts van ADO Den Haag sierde, blijft zodoende ook de komende seizoenen nadrukkelijk aan ADO Den Haag verbonden.

Om de samenwerking luister bij te zetten en de verbondenheid tussen de twee organisaties te onderstrepen, vond tijdens de bijeenkomst tevens de officiële presentatie plaats van de exclusief voor Hommerson Casino's ontwikkelde ADO Den Haag-speelautomaten. De Haagse voetballers Jan-Paul Saeijs en Wesley Verhoek hadden daarbij de eer de volledig in ADO-stijl uitgeruste automaten voor het eerst uit te proberen.

Official partner

Met de introductie van Hommerson Casino’s als ‘official partner’ wordt een start gemaakt met de invulling van een nieuw sponsormodel van ADO Den Haag. Uitgangspunt van dit model is om de weg richting het beoogde nieuwe stadion te bewandelen in samenwerking met zes tot tien aansprekende bedrijven. Bedrijven die geloven in de kansen rondom en de kracht van ADO Den Haag. Met deze ondernemingen wil ADO Den Haag partnerovereenkomsten sluiten die bovenal gekenmerkt worden door branche-exclusiviteit, intensief samenwerken en het realiseren van gezamenlijke voordelen.

Binnen het partnershipmodel kunnen partners van ADO Den Haag – mede op basis van de eigen marketingdoelstellingen – hun basisrechten uitbreiden met specifieke rechten. In het geval van Hommerson Casino’s is daarbij gekozen voor additionele rechten op het gebied van promotionele acties. Ten opzichte van de overige (toekomstige) partners zal Hommerson Casino’s zich in de toekomst zodoende onderscheiden als ‘promotional partner’ van ADO Den Haag.

Algemeen directeur Robert Langenbach (ADO Den Haag): “We zijn erg gelukkig met het feit dat Hommerson Casino’s ons na de promotie naar de Eredivisie de afgelopen twee seizoenen de kans heeft geboden om te bewijzen dat ADO Den Haag als marketinginstrument ook landelijk van grote betekenis kan zijn. Het grote aantal joint-marketing acties heeft aangetoond dat er talloze win-win situaties te creëren zijn. Mede dankzij onze intensieve samenwerking ben ik van mening dat er de afgelopen jaren met recht van een succesvol partnership gesproken kan worden.”

“De ervaringen en wijze van samenwerking met Hommerson Casino’s zijn van grote invloed geweest op de ontwikkeling van onze filosofie met betrekking tot partnerships. Ik zie het dan ook als een beloning voor onze organisatie dat juist zij zich als eerste aan ons nieuwe sponsormodel committeren.”

Algemeen directeur John Arzbach (Hommerson Casino’s): “Aangezien de hoofdsponsorovereenkomst per 1 juli aanstaande afloopt, hebben we samen met ADO de mogelijkheden onderzocht voor een andersoortige samenwerking.“

“Door als ‘official partner’ aan ADO Den Haag verbonden te blijven, behouden wij een groot aantal rechten die de afgelopen jaren een belangrijke rol hebben gespeeld bij de realisatie van onze strategische doelstellingen en marketingcommunicatie. Bij de exploitatie van ons partnership blijft samenwerking in de vorm van joint-marketing acties één van de speerpunten. De onlangs geïntroduceerde gezamenlijke Seizoen Club Card-actie en de vandaag gepresenteerde ADO-speelautomaten zijn hiervan twee zeer recente voorbeelden.”

ADO-speelautomaat

De ADO Den Haag-speelautomaat is de eerste volledig ‘branded’ kansspelautomaat van Nederland. Hommerson Casino’s heeft de automaat onlangs in samenwerking met ADO Den Haag speciaal laten ontwikkelen door JvH gaming uit Tilburg. De automaat is volledig in het groen-geel gestoken en het fruit op de rollen van de automaat is vervangen door onder andere ADO-sjaaltjes, -shirts en bekers. Bovendien krijgt men, zodra de jackpot valt, tribunegeluiden te horen die dit jaar in het Zuiderparkstadion zijn opgenomen.

Hommerson Casino’s heeft zestien van deze automaten laten vervaardigen. Ze zijn te bespelen bij Hommerson Casino’s in de Palace Promenade te Scheveningen en bij Hommerson Casino’s aan de Dagelijkse Groenmarkt in Den Haag. De automaten zijn bovendien verbonden met een eigen jackpot, die in de vorm van een grote gouden bal boven de automaten hangt.

Hommerson behoort tot de grotere particuliere aanbieders van kans- en behendigheidsspellen in Nederland. Hommerson is eind negentiende eeuw opgericht en voert momenteel acht vestigingen onder de naam Hommerson Casino’s, een vestiging voor behendigheidsspellen (Funland) en heeft diverse deelnemingen in andere centra. Daarnaast houdt het bedrijf zich bezig met de ontwikkeling van leisureconcepten en beheert zij een interessante vastgoedportefeuille. Hommerson Casino’s heeft vestigingen in Den Haag, Scheveningen, Zoetermeer, Gouda en Zaandam.