support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 37 22 10 5 76
2 RJC 37 21 12 4 75
3 GRO 37 21 9 7 72
4 DOR 37 18 14 5 68
5 ADO 37 17 12 8 63
6 GRA 37 19 6 12 63
7 NAC 37 15 10 12 55
8 EMM 37 16 6 15 54
9 MVV 37 15 8 14 53
10 JAZ 37 15 8 14 53
11 HEL 37 14 8 15 50
12 CAM 37 13 7 17 46
13 VVV 37 12 10 15 46
14 JAJ 37 10 11 16 41
15 EIN 37 8 16 13 40
16 JPS 37 10 7 20 37
17 TEL 37 9 8 20 35
18 DBO 37 8 9 20 33
19 TOP 37 10 3 24 33
20 JUT 37 5 10 22 25
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 18-06-2010 23:40:00

ADO Den Haag stadion vanaf komend seizoen het 'Kyocera stadion'


ADO Den Haag heeft met ingang van het komende seizoen een naamsponsor gevonden voor het stadion. Het ADO Den Haag stadion heet voortaan het Kyocera stadion.


Volgen berichtgeving in het TV voetbalprogramma VI-Oranje is de Japanse leverancier van onder andere printers, copiers en multifunctionals Kyocera , waarvan het Europees hoofdkantoor in Hoofddorp is gevestigd,  met ADO Den Haag overeengekomen dat het stadion de naam van de multinational gaat dragen.

Hoeveel Kyocera voor de naamgeving betaalt en voor hoelang het stadion de naam van de sponsor gaat dragen is niet bekend.

Kyocera  is geen onbekende in de voetbalwereld. Momenteel is het bedrijf shirtsponsor van de Japanse voetbalclub Kyoto Sanga F.C. dat in de Japanse J-League speelt

Kyocera is verder nog naamsponsor van de stadions van Borussia Mönchengladbach en Atletico Paranaense in Brazilië.
Daarnaast is het bedrijf rugsponsor van Atletico Madrid.

Het ADO Den Haag Stadion opende haar deuren in de zomer van 2007 en wachtte sinds die tijd op een mooie naamgever. Het stadion, in de oksel van het Prins Clausplein, biedt plaats aan 15.000 toeschouwers. Door de locatie aan de A4 en de A12 zijn er jaarlijks 150 miljoen autobewegingen langs het stadion.

Etienne Hendriks, General Manager van Kyocera Mita: ”Wij zijn bijzonder blij met deze deal. Het ADO Den Haag Stadion ligt op een voor ons zeer interessante locatie. Jaarlijks rijden er miljoenen automobilisten langs en we verwachten dan ook dat we met deze stap verder bouwen aan onze naamsbekendheid. Daarnaast heb ik een zwak voor ADO Den Haag, ik kom zelf uit Den Haag en draag de club een warm hart toe. Kyocera Mita was al enige tijd betrokken bij diverse activiteiten van ADO Den Haag en dat zal in de toekomst verder toenemen. Ik zie deze samenwerking als een optimale kans voor beide partijen om samen te werken aan een mooie toekomst.”

Dick Vierling, commercieel directeur van ADO Den Haag: “ADO Den Haag is enorm trots dat wij ons stadion vanaf nu met zo’n grote multinational als Kyocera mogen identificeren. Het is voor ADO Den Haag in deze economische mindere tijden geweldig nieuws dat Kyocera zich voor meerdere jaren wil verbinden aan de club.”

 Informatie Kyocera Mita:

Kyocera Mita is één van ’s werelds toonaangevende leveranciers van office document solutions. Het productassortiment bestaat uit printers, copiers, multifunctionele systemen en solutions. Kyocera Mita levert innovatieve producten met duurzame componenten gebaseerd op het gepatenteerde ECOSYS-systeem, die de gebruiker op elke werkplek lage totale eigendomskosten en een hoge efficiency bieden.
Meer informatie: www.kyoceramita.nl.

Kyocera Mita Corporation is een dochteronderneming van Kyocera Corporation. Deze wereldwijd opererende fabrikant van hoogtechnologische keramiek, elektronische onderdelen, zonnecellen en elektronische kantoorapparatuur staat op nummer 491 van de ranglijst met de meest waardevolle Business Week Global 1200-bedrijven.
Meer informatie: www.kyocera.nl.