support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 38 23 10 5 79
2 GRO 38 22 9 7 75
3 RJC 38 21 12 5 75
4 DOR 38 18 15 5 69
5 ADO 38 17 12 9 63
6 GRA 38 19 6 13 63
7 EMM 38 17 6 15 57
8 NAC 38 15 11 12 56
9 MVV 38 16 8 14 56
10 JAZ 38 16 8 14 56
11 HEL 38 14 9 15 51
12 CAM 38 13 8 17 47
13 VVV 38 12 10 16 46
14 EIN 38 9 16 13 43
15 JAJ 38 10 11 17 41
16 JPS 38 11 7 20 40
17 TEL 38 9 8 21 35
18 TOP 38 10 4 24 34
19 DBO 38 8 9 21 33
20 JUT 38 5 11 22 26
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
AD Haagsche Courant

Datum plaatsing: 16-03-2001 16:30:00

Personeel verlaat ADO Den Haag


Diverse personeelsleden van de NV ADO Den Haag hebben de afgelopen tijd kenbaar gemaakt niet langer werkzaam te willen zijn voor ADO Den Haag, en met name Algemeen Directeur Robert Langenbach.


Nadat enkele weken geleden de complete financiële afdeling bij Algemeen Directeur Robert Langenbach te kennen gaf op te zullen stappen, heeft nu ook de Coördinator Operationele Zaken aangegeven binnenkort ADO Den Haag te zullen verlaten.
 
De Financiële Afdeling leefde al enige tijd in onmin met het door de Algemeen Directeur gevoerde personeelsbeleid. Grootste struikelblok vormde het gebrek aan waardering voor het werk. Om die reden had één medewerker (R.A., red.) van de financiële zaken per 1 mei ontslag aangevraagd, terwijl zijn enige collega (A.d.V., red.) zijn per 30 juni 2001 aflopende contract niet wilde verlengen. Beide personeelsleden konden zich niet verenigen met het gevoerde beleid, en besloten elders hun heil te zoeken.
 
In navolging van de Financiële Zaken heeft nu ook de Coördinator Operationele Zaken (M.L., red.) te kennen gegeven de NV ADO Den Haag te zullen verlaten. Deze coördinator was slechts enkele maanden in dienst van de NV, en zal per 1 mei 2001 een dienstverband bij de Zorginstellingen Rijswijk accepteren.
 
Alles duidt erop dat de NV ADO Den Haag een moeilijke tijd tegemoet gaat, nu ook de sportieve prestaties meer dan verwacht tegenvallen. Aan de Algemeen Directeur de (onmogelijke) taak om dit stuurloze schip een behouden vaart te bieden.