support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 38 23 10 5 79
2 GRO 38 22 9 7 75
3 RJC 38 21 12 5 75
4 DOR 38 18 15 5 69
5 ADO 38 17 12 9 63
6 GRA 38 19 6 13 63
7 EMM 38 17 6 15 57
8 NAC 38 15 11 12 56
9 MVV 38 16 8 14 56
10 JAZ 38 16 8 14 56
11 HEL 38 14 9 15 51
12 CAM 38 13 8 17 47
13 VVV 38 12 10 16 46
14 EIN 38 9 16 13 43
15 JAJ 38 10 11 17 41
16 JPS 38 11 7 20 40
17 TEL 38 9 8 21 35
18 TOP 38 10 4 24 34
19 DBO 38 8 9 21 33
20 JUT 38 5 11 22 26
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 18-08-2009 19:15:00

'Grootste keuken van Nederland in het ADO-stadion'


Wilt u vrijdag 25 september meedoen aan de ‘Grootste Keuken van Nederland in het ADO-stadion te Den Haag?’, zo luidt de vraag van Pierre Wind.


De redactie ADOfans las het volgende  op www.frugiventa.nl:

Namens de Week van de Smaak organiseren we met vele partijen een geweldig Smaak-Beweegfeest voor basisschoolleerlingen in het ADOstadion. 25 september wordt een mega-mediaspektakel. Hopelijk wilt u daar deel van uit maken!

Het feest is voor scholen geheel gratis. In het conceptprogramma krijgt u een beter beeld van ‘de Grootste Keuken’. Deelname is gratis, in ruil daarvoor wordt wel een doe-actie verwacht door U en uw bedrijf, op de ‘VoedselDoemarkt’ tijdens het festival. U krijgt minimaal een marktkraam van 4 meter, elektriciteit en eventueel een waterpunt en assistentie van minimaal 1 student van het ROC Mondriaan. Doel van het evenement is de jeugd bewuster te maken van gezonde voeding en laten zien dat eten en bewegen bij elkaar horen.

De leerlingen krijgen van te voren een strippenkaart. Met deze kaart gaan ze naar het BeweegFundorp en de VoedselDoemarkt. De ‘VoedselDoemarkt’ is vooral in de passage-ring van het Stadion die grenst aan het voetbalveld. In de bijlage is een foto toegevoegd. In de ring staan allerlei kramen bemand door verschillende bedrijven of instanties die een doe-actie met hun product of visie aanbieden

Naamsbekendheid

En wat krijgt u er voor terug? Bijkomend doel van het evenement is uw bedrijf bekender te maken bij de jeugd. Er komt een DVD van het evenement, uw logo komt in de SmaakNavigatiefolder, die elke leerling bij de ingang aangereikt krijgt. U komt op de ‘Grootste Keuken’ website en de daaraan gerelateerde Hyvespagina. Na de inschrijving zullen we bij een aantal deelnemers langsgaan voor een klein filmpje om deze te gebruiken voor het ‘Grootste Keukenspel’. Ook zullen deze filmpjes op de nieuwe website komen, die Pierre Wind binnenkort lanceert met betrekking tot zijn nieuwe boek ‘Het SmaakPretpark’. En ,we doen er alles aan om de diverse media te bereiken. De vooruitzichten in deze zijn gunstig.

Wilt u meedoen, vul dan het aanmeldformulier in, en mail dit zo spoedig mogelijk naar nizno@pierrewind.nl.