support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 38 23 10 5 79
2 GRO 38 22 9 7 75
3 RJC 38 21 12 5 75
4 DOR 38 18 15 5 69
5 ADO 38 17 12 9 63
6 GRA 38 19 6 13 63
7 EMM 38 17 6 15 57
8 NAC 38 15 11 12 56
9 MVV 38 16 8 14 56
10 JAZ 38 16 8 14 56
11 HEL 38 14 9 15 51
12 CAM 38 13 8 17 47
13 VVV 38 12 10 16 46
14 EIN 38 9 16 13 43
15 JAJ 38 10 11 17 41
16 JPS 38 11 7 20 40
17 TEL 38 9 8 21 35
18 TOP 38 10 4 24 34
19 DBO 38 8 9 21 33
20 JUT 38 5 11 22 26
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
Fanclub ADO Den Haag

Datum plaatsing: 15-11-2008 12:00:00

Fanclub aan de slag met catering





Tijdens de maandelijkse bijeenkomst is er door de supporters aangegeven dat er ontzettend veel klachten zijn met betrekking tot de catering.
Enkele voorbeelden hiervan zijn dat de kroketten lauw zijn, de broodjes afgelopen wedstrijd bevroren waren en de koffie al voor de wedstrijd uitverkocht was.
Van alle zijdes, eretribune, lange zijde en achter de goal komen dezelfde klachten.
Marco Esser geeft aan dat dit al is meegenomen in de vergadering van de Raad van Commissarissen.

Er wordt afgesproken dat:
- Vanuit de Raad van Commissarissen en de Directie van ADO Den Haag een brief wordt verzonden naar de cateraar om de onvrede te uiten met betrekking tot de kwaliteit van de catering.
- Bij de reguliere overleggen tussen ADO Den Haag en de cateraar in het vervolg iemand namens de supporters bij dit overleg aanwezig zal zijn (1x per 2 weken).

Dit om er voor te zorgen dat de kwaliteit op korte termijn zal verbeteren.