support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 35 22 8 5 74
2 RJC 35 20 11 4 71
3 GRO 35 21 7 7 70
4 DOR 35 18 12 5 66
5 ADO 35 16 11 8 59
6 GRA 35 18 5 12 59
7 JAZ 35 15 7 13 52
8 NAC 35 14 9 12 51
9 MVV 35 14 8 13 50
10 EMM 35 14 6 15 48
11 HEL 35 13 8 14 47
12 CAM 35 13 6 16 45
13 VVV 35 12 9 14 45
14 JAJ 35 10 9 16 39
15 EIN 35 8 15 12 39
16 JPS 35 9 7 19 34
17 TEL 35 9 6 20 33
18 TOP 35 10 2 23 32
19 DBO 35 7 9 19 30
20 JUT 35 5 9 21 24
Prediction League
predictionleague
Bron van dit artikel
Fanclub ADO Den Haag

Datum plaatsing: 15-11-2008 12:00:00

Fanclub aan de slag met catering





Tijdens de maandelijkse bijeenkomst is er door de supporters aangegeven dat er ontzettend veel klachten zijn met betrekking tot de catering.
Enkele voorbeelden hiervan zijn dat de kroketten lauw zijn, de broodjes afgelopen wedstrijd bevroren waren en de koffie al voor de wedstrijd uitverkocht was.
Van alle zijdes, eretribune, lange zijde en achter de goal komen dezelfde klachten.
Marco Esser geeft aan dat dit al is meegenomen in de vergadering van de Raad van Commissarissen.

Er wordt afgesproken dat:
- Vanuit de Raad van Commissarissen en de Directie van ADO Den Haag een brief wordt verzonden naar de cateraar om de onvrede te uiten met betrekking tot de kwaliteit van de catering.
- Bij de reguliere overleggen tussen ADO Den Haag en de cateraar in het vervolg iemand namens de supporters bij dit overleg aanwezig zal zijn (1x per 2 weken).

Dit om er voor te zorgen dat de kwaliteit op korte termijn zal verbeteren.