support Casper
 
COMPETITIESTAND
      w g v p
1 WII 38 23 10 5 79
2 GRO 38 22 9 7 75
3 RJC 38 21 12 5 75
4 DOR 38 18 15 5 69
5 ADO 38 17 12 9 63
6 GRA 38 19 6 13 63
7 EMM 38 17 6 15 57
8 NAC 38 15 11 12 56
9 MVV 38 16 8 14 56
10 JAZ 38 16 8 14 56
11 HEL 38 14 9 15 51
12 CAM 38 13 8 17 47
13 VVV 38 12 10 16 46
14 EIN 38 9 16 13 43
15 JAJ 38 10 11 17 41
16 JPS 38 11 7 20 40
17 TEL 38 9 8 21 35
18 TOP 38 10 4 24 34
19 DBO 38 8 9 21 33
20 JUT 38 5 11 22 26
Bron van dit artikel
 ADOfans.nl

Datum plaatsing: 30-09-2003 22:15:00

ADO Den Haag lanceert eigen Energy-drank


ADO Den Haag zal op korte termijn een eigen energy-drank op de markt brengen. De Haagse Eredivisieclub zal het drankje in samenwerking met Golkick Nederland BV uit Deventer waarschijnlijk onder de naam ADO DEN HAAG ENERGY lanceren


De gif-groene blikjes, voorzien van gele bliksemschichten, zullen daarna waarschijnlijk zowel los als per tray van 24 stuks in de Haagse regio bij diverse winkels, benzinestations en horecagelegenheden verkrijgbaar zijn. De prijs van een blikje zal naar verwachting rond de twee euro liggen. Tijdens de officiele presentatie van de blikjes, waarvan de datum nog niet officieel bekend is gemaakt, zal mogelijk een introductieprijs van € 1,00 gehanteerd worden.

Golkick Nederland BV, dat in Deventer is gevestigd, lanceert nu de energy-drank in Nederland en is een pilot-project gestart in samenwerking met Go Ahead Eagles. De eerste honderdduizend blikjes werden begin deze week gevuld. In een reactie op de officiële website van Go Ahead Eagles zegt Max Kraak van Golkick (dat inmiddels in verregaande onderhandeling is met andere voetbalclubs in Nederland.

De eredivisieclubs PSV, Vitesse en ADO Den Haag zullen naar verwachting binnen enkele maanden de energy-drank op de markt brengen, (red.): "Wij verwachten er veel van. We hebben bewust gekozen voor een topclub, een middenmoter en een nieuwkomer in de Holland Casino Eredivisie. Het zijn bovendien drie clubs met een behoorlijk grote achterban. Go Ahead Eagles is één van de meest aansprekende clubs uit de Gouden Gids Divisie en was daarom zeer aantrekkelijk voor ons." Als de energy-drank bij de clubs aanslaat, hoopt Golkick zo veel mogelijk profclubs te strikken. "Het is de bedoeling dat we in de toekomst six-packs gaan verkopen met blikjes van zes verschillende clubs. Zo wordt het ook een verzamelobject voor de voetbalfans."